Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 10:18:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Narva Linnakantselei menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/04731 
aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, A. Puškini tn 29, Ida-Viru maakond, 
Narva linn, A. Puškini tn 29// 31// Aleksander Puškini tänav J5, Ida-Viru 
maakond, Narva linn, A. Puškini tn 29// 31// Aleksander Puškini tänav J5, 
Ida-Viru maakond, Narva linn, A. Puškini tn 29// Aleksander Puškini tänav L5 
(Narva Kesklinna Põhikool, Veetoru, Sademeveekanalisatsioon, Isevoolne 
kanalisatsioon) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palun Terviseametil esitada arvamus 
kasutusloa menetluse eseme kohta (alus: HMS § 11). Kasutusloa menetluse ese 
on Narva Kesklinna Põhikooli hoone.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26975703>  (menetlus nr: 
429938), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 20.05.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva Linnakantselei) või menetleja (IRINA TŠERTKOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister